Breiwerken van Frea

vrijdag, september 15, 2006

Swaps



Ik heb me opgegeven voor 2 Swaps. De een is een Mittenswap. Ik ga een paar handschoenen breien voor iemand en ik krijg ook een paar handschoenen van weer iemand anders. De andere swap is de Knitters Tea Swap 2. Ik stuur naar iemand verschillende soorten thee met een een of meerdere bollen wol uit mijn voorraad.Het moet wel genoeg zijn om er iets van te breien, b.v. sokken,of een muts.En hetzelfde krijg ik dus ook weer van iemand anders terug. Spannend is het wel. Nu nog even wachten tot de adressen bekend zijn en de pakketjes gemaakt en verstuurd kunnen worden.

11 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Leuk dat je er weer bent! Houd ons op de hoogte van je breien. Irma van Zoetegoed

vrijdag, september 15, 2006 10:19:00 PM  
Anonymous Anoniem said...

Hello, I am your mitten pal. I know you said you don't like black or purple....what about yarn that is many colors but has purple in it? I am not much for purple either so just tell me what you like, no problem!

dinsdag, september 19, 2006 2:20:00 PM  
Blogger Freabreit said...

Hello mittenpal

A little bit of purple is not a problem. But I don't like it when it is only purple.

Greetings Frea

donderdag, september 21, 2006 6:52:00 AM  
Anonymous Anoniem said...

Hi, Frea! I am your Knitter's Tea Swap 2 pal. I hope you are having a good day in the Netherlands!

vrijdag, september 22, 2006 3:36:00 PM  
Blogger Freabreit said...

Hello KTS2 pal. Thanks for your message and we have very good weather at the moment so my day is good. I wish you a good weekend. Greetings Frea

vrijdag, september 22, 2006 4:37:00 PM  
Anonymous Anoniem said...

Hi again.
One question for you: do you use a teapot to make your tea? If so, what size is it? I am putting together your package!

KTS2 Pal

woensdag, september 27, 2006 6:41:00 AM  
Blogger Freabreit said...

Hello KTS2 pal

Ik got the message back , so I'll answer your question this way. I am using most times a teapot which contains about 1.2 litre.
You are making me very curious about the pakkage.

Have a nice day

Greetings Frea

woensdag, september 27, 2006 8:30:00 AM  
Blogger Nick said...

Hoi Frea,
al die sokken....misschien leuk om mee te doen aan het Socktoberfest? (Beer & Socks)
http://lollygirl.com/blog/?p=499
http://www.flickr.com/groups/socktoberfest/

donderdag, september 28, 2006 8:42:00 PM  
Blogger yarnmaniac said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

zaterdag, september 30, 2006 3:43:00 AM  
Blogger yarnmaniac said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

zaterdag, september 30, 2006 3:45:00 AM  
Anonymous Anoniem said...

Frea,
Your package is on its way from USA. I hope you like it.

KTS2 Pal

zaterdag, september 30, 2006 3:45:00 AM  

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home