Breiwerken van Frea

dinsdag, april 18, 2006

Sockapaloooza sokken


De sokken voor de Sockapalooza zijn klaar. Ruim op tijd en ik vind ze zelf heel mooi geworden. Het garen is Opal Regenwoud "Uil". Het patroon is afgeleid van het wafelpatroon. In plaats van 2 naalden patroon heb ik 4 naalden gedaan. Vond ik mooier lijken en daardoor is het ook meer mijn eigen ontwerp, zolang je nog van een eigen ontwerp kunt spreken bij breipatronen. Voor mezelf wil ik dezelfde sokken breien maar dan met een andere kleur. Ik heb nog een bolletje tijger liggen en die ga ik er voor gebruiken.

2 Comments:

Blogger zoetegoed said...

Het patroon van het uilgaren komt heel mooi uit en het wafelpatroon geeft een erg leuk effect.

donderdag, augustus 10, 2006 11:17:00 p.m.  
Blogger Christine said...

Nice waffle socks!

donderdag, september 14, 2006 3:40:00 p.m.  

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home